Pagina's

vrijdag 27 maart 2015

Een vraag per dag

 
 
Het laatste jaar sta ik meer en meer stil bij de kleine dingen. Ik besef zelf dat ik nog veel in het leven wil bereiken, maar dat ik ook al zaken verwezenlijkt heb waar ik vijf jaar geleden nog niet eens over nagedacht had.
 
Een soort dagboek bijhouden in deze periode is altijd fijn. Er zijn verschillende dagboeken in alle kleuren en varianten, maar dit boek leek voor mij de beste oplossing.

Bij dit dagboek is het de bedoeling dat je gedurende vijf jaar elke dag een vraag beantwoordt. Onder elke vraag is er plaats gelaten om gedurende vijf jaar je antwoord te kunnen noteren. De vragen kunnen over de dag zelf gaan, maar ook over de toekomst of een bepaalde visie in het leven. Het leuke aan dit boek is dat je zonder probleem elke dag van het jaar kan beginnen met de vragen te beantwoorden.
 
Ondertussen zijn er verschillende gelijkaardige (dag)boeken te vinden, maar deze variant sprak mij meteen aan. Buiten dat de cover van het boek mij enorm aanspreek. Was ik ook verrast over de leuke vragen die in het boek staan. Ik kwam dit boek tegen toen ik afgelopen kerst op zoek was naar een kerstmiscadeau voor een vriendin. Uiteindelijk besloot ik om twee exemplaren mee te nemen en ondertussen houdt het mij al drie maanden bezig.
 
 
 
Ik vind dit boek fantastisch en ben ook enorm benieuwd of mijn leven binnen een jaar of binnen vijf jaar er totaal anders zal uitzien. In ieder geval is het een leuke terugblik op het verleden en een mooi iets op te kunnen bijhouden voor later. Ik weet zeker dat ik er regelmatig in zal terugbladeren. Ik doe dit namelijk met mijn fotoalbums ook.
 
Ik geef toe dat elke dag een vraag beantwoorden niet evident is, maar het helpt als je het boek op een plaats legt waar je dagelijks bent of waar je het boek meteen ziet liggen. Ikzelf leg het boek om mijn nachtkastje zodat ik deze elke avond voor het slapen gaan kan invullen, maar je kan het ook op je bureau leggen of naast de zetel. Door de kleurrijke cover staat het nog mooi als decoratie ook.
 
Het boek is verkrijgbaar voor € 13,95.
 
Wat vinden jullie van dit soort (dag)boeken ?
 
Liefs,
 
Lindsy
 
 
 

1 opmerking:

Kiss & Make-up zei

Tof boekje! Ik hou er wel van ja, maar ik vind nooit tijd om die dingen bij te houden.