Pagina's

maandag 2 maart 2015

Je eigen moestuintje met AH

 

 

 
 
De meeste onder jullie zullen het al ondervonden hebben, maar AH heeft een geweldige spaaractie : de moestuintpotjes !

Ik denk spontaan terug aan 10 jaar geleden toen ik even enthousiast was over de Flippo- rage. Ik wil al lang een moestuintje creĆ«ren. Nu ik bijna op mezelf ga wonen is dit het ideale moment om te testen of ik de groene vinger heb. Ik vermoed dat de spaaracties meer gericht is op het jongere volk, maar mij weerhouden ze niet om langs te AH te gaan !


Bij elke aankoop van 15 euro of een actieproduct krijg je een moestuinpotje gratis.  In totaal zijn er 20 verschillende soorten te verzamelen. Er zijn zelfs extra accessoires te krijgen zoals een moestuintje waar je alle potjes in kan verzamelen, handschoentjes, een boekje waar je alle nodige informatie kan terug vinden,...



Bij ieder moestuinpotje krijg je een schijfje aarde en een zakje met zaadjes erin. Het schijfje van aarde leg je op een schoteltje. Hier voeg je ongeveer 50 ml water aan toe totdat de aarde geen water meer opneemt. Nadien verdeel je de aarde in het potje en leg je het zakje met de zaadjes hierop. Nadien leg je er losjes nog wat aarde over zonder aan te drukken. Bij elk potje zit een kaartje die je in het potje kan plaatsen. Hierop kun je de datum van het zaaien, kiemen en oogsten noteren.



Ikzelf heb ondertussen al 3 varianten verzameld namelijk de aubergine, broccoli en selder. Deze staan nu mooi te pronken op mijn vensterbank in de keuken. Volgende week zou de broccoli al moeten ontkiemen. Ik ben zeer benieuwd wat er uit mijn moestuintje zal komen.

De actie loopt tot 15 maart 2015 dus je moet er snel bij zijn. Voor meer informatie kan je terecht op www.ah.nl/moestuintje

Hoe denken jullie over deze spaaractie ?

Liefs,

Lindsy

Geen opmerkingen: