Pagina's

vrijdag 20 maart 2015

Leer mij beter kennen : 30 random facts about me, myself and I

 
Aangezien ik nog vrij nieuw ben in de blogwereld, leek het mij fijn om mezelf voor te stellen op een leuke manier. Bij deze 30 random weetje leer je meer over de persoon die ik ben. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.  


1) Ik ben geboren op 30 januari 1988. Ik ben momenteel dus 27 jaar oud, maar voel mij vaak nog 22 ;)

2) Mijn sterrenbeeld is Waterman. 

3) Elke keer ik in de spiegel kijk trek ik gekke bekken.

4) Ik ben dol op Mc Donalds Frappuccino Mokka (spijtig genoeg enkel in Nederland verkrijgbaar)

5) Ik organiseer mijn werk en to do-lijstjes met markeerstiften. Elke dag of project heeft een andere kleur. Je kan zeggen dat ik hierdoor geobsedeerd ben :)

6) Ik huil bijna bij elke film. Jep, zelfs tijdens de Frozen-film gingen er traantjes vloeien.

7) Ik ben dol op Disney-films en Disney-figuren. Ze zijn zo schattig !

8) Zoals een echte Belg zou ik elke dag frietjes kunnen eten. Spijtig dat het zo ongezond is !

9) Ik krijg stilaan een verzameling van geurkaarsen. 'Bath & body works' kaarsen behoren tot mijn favorieten.

10) Ik kan tot twee uur in bad baderen.

11) Ik wou dat er een Victoria's Secret in België en/of Nederland was.

12) Ik drink elke ochtend vers geperst fruitsap.

13) Ik ga regelmatig sushi eten, maar eet toch stiekem meer de Aziatische warme  (gefrituurde) gerechten.

14) Ik heb in elke handtas een lippenbalsem zitten. Stel je voor dat je plots zonder zou   zitten.

15) Ik zit elke dag op Youtube om verschillende filmpjes te bekijken.

16) Mijn favoriete zangeres is op het moment Taylor Swift. ... Shake it off, Shake it off ...

17) Ik zit graag in de auto. Een muziekje op en lekker ontspannen !

18) Ik draag altijd kleur in mijn outfits.

19) Als ik goede muziek hoor moet ik gewoon dansen. Zelfs in winkel komt er een subtiele move naar boven.

20) Mijn favoriete BV is Karen Damen.

21) Ik kan mijn ochtend niet beginnen zonder een lekkere cappuccino.

22) Ik zou heel graag een keer naar New York gaan. Binnen dit en vijf jaar ga ik dit zeker doen !

23) Ik kan soms heel vergeetachtig zijn.

24) Ik slaap altijd in een T-shirt of een slaapkleedje. Mijn favoriete slaapkleedjes komen van  Victoria's Secret.

25) Mijn favoriete serie is Pretty Little Liars. Ik zou eigenlijk heel graag willen weten wie 'A' is.

26) Ik heb zes paar All Stars en wil er nog steeds meer kopen.

27) Ik haat het om met een jeansbroek in de zetel te zitten.

28) Ik wil graag opnieuw een hondje.

29) Ik ben een echte babbelkous.

30) Mijn favoriete snack is Chips en dan bedoel ik alle smaken, maar een lichte voor zout en zout & peper.

Liefs,

Lindsy

9 opmerkingen:

Kiss & Make-up zei

Er is een Viktoria's Secret op de luchthaven van Zaventem :-)

Sarahdise zei

Ik ben ook een waterman en er zitten nog veel herkenbare weetjes in (traantjes bij frozen, fried sushi...) ;) Leuk artikel!

Lindsy zei

Je hebt helemaal gelijk dat er een Victoria's secret in Zaventem is, maar tijdens mijn vorige bezoek kon je daar enkel accessoires en beautyproducten kopen. Ik mis nog een beetje de lingerie, nachtkledij en sportkledij. Ik bedoel dus eigenlijk dat ik hoop dat er ooit een volledige Victoria's secret in België komt :)

Window On My Wardrobe zei

Oh nog iemand van 88, dat is ook mijn geboortejaar ;-) En inderdaad, ik voel me vaak veel jonger dan ik ben, de tijd gaat gewoon veel te snel!
Sushi eet ik ook erg graag en ik vraag me ook nog steeds af waarom er geen grote Victoria's Secret in België is, het zou een goudmijn zijn!

X Sara

peggy timmermans zei

Ohja Karen vind ik ook heel naturel, ze lijkt zo'n buurmeisje he?

Lindsy zei

Inderdaad een grote victoria's secret zou perfect zijn in Belgie

Lindsy zei

Dank je !

Lindsy zei

Ja inderdaad. Volgens mij kan die iedereen aan het lachen brengen.

Kirsty zei

Wat leuk om te lezen! Zo leren we je inderdaad wat beter kennen! Ik zou ook wel willen dat er hier in Nederland een Victoria's Secret was met alles erop en eraan zeg maar; body splashes enzo liggen hier wel bij de Etos.