Pagina's

maandag 9 maart 2015

Nieuwe handtas : STEVE MADDEN BMARENA

 
 
 

 
 
Ik heb verschillende handtassen, maar toch grijp ik meestal naar mijn vaste handtas omdat ik deze het fijnste vind werken voor het dagelijkse gebruik. Mijn andere handtassen zijn eerder voor andere doeleinden nuttig.

Ik heb een jaar een handtas van Boo gehad die ik overal mee naartoe nam. Deze was echter aan vervanging toe. Toen ik zaterdag in Antwerpen aan het shoppen was, ben ik een kijkje gaan nemen in de Steve Madden op de Meir. Ik nam een kijkje tussen de handtassen en zag dit mooi exemplaar staan.


De handtas is niet van de nieuwste collectie en was daarom ook afgeprijsd naar 50 euro. Dit was een extra motivering om de handtas niet te laten staan !

Daarom presenteer ik aan jullie mijn nieuwe handtas : Steve Madden Bmarena !

De handtas is gemaakt van zwart leder met in het middelste stuk een geribbelde structuur. Verder heeft de handtas gouden details die je zowel terugvind op de tas als op de extra schouderriem die aan de handtas hangt.  



 
Achteraan heb je dezelfde geribbelde structuur als vooraan. De achterkant heeft een extra zakje, maar ook gouden details die op een ristsluiting lijken.


Binnenin in de tas zit een streepjespatroon van wit met bruin. De tas heeft binnenin twee open zakjes en één zakje die je kan sluiten. Kortom de handtas heeft voldoende ruimte om de dagdagelijkse dingen mee te kunnen nemen. Bovendien is de handtas eindeloos te combineren met verschillende looks omwille van de neutrale kleur.

Ik vind het altijd handig dat er een extra schouderriem voorzien is aan een handtas. Zeker bij dit exemplaar, aangezien je de handvaten niet groot genoeg zijn om deze comfortabel aan je schouder te hangen.

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe aankoop en ben er zeker van dat ik deze handtas elke dag zal gebruiken. Ik ben vooral dol op de iets bollere vorm van de handtas, maar ik vind het ook fijn dat er aan kleine details is gedacht zodat de handtas niet te casual lijkt.

Hebben jullie onlangs nog een nieuwe handtas gekocht ?

Liefs,

Lindsy


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13808391/?claim=q2xbe4kyc5m">Follow my blog with Bloglovin</a>

3 opmerkingen:

Kiss & Make-up zei

Erg mooie tas! Lekker groot en praktisch.

Love a big smile zei

Dank je ! De tas is inderdaad groot. Ik moet altijd oppassen dat ik er niet te veel rommel in laat ;)

Anoniem zei

Oh my god, wauw die handtas is echt suuuper mooi!